Solig Torsdag.

Schemat i skolan var lite hursomhelst idag. Lektioner som var förkortade och förlängda, raster och lunchen på olika tider och så vidare. Det braiga var i allafall att sista lektionen var inställd (det märks att det är sista vårterminen i nian!) så då slutade jag runt ett idag med, jippi.
När jag kom hem åt jag ungspannkaka, sedan gick jag ut i vårvädret och hoppade på studsmattan. Jag testade om jag kom ihåg hur man voltar, och det gjorde jag!
Därefter började jag klippa i några buskar, inte för att skryta, men jag har gröna fingrar.
Vi åkte ut till stallet vid klockan tre. Det var ingen annan där än vi.
Vickan red på Jarpur och jag red på Grim, det var ett tag sedan. Vi red på banan och runt hagarna och galopperade på vägen mot stallet, det var jätteskönt!
Äntligen är det vår på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0