Usch för måndagar...

Varför ställer man klockan på måndagar egentligen...? Dagen blir ändå bara jobbig.
Slöjden i morse och tyskan på eftermiddagen var väl kul, men de andra lektionerna var inte speciellt speciella...
Efter sista lektionen (hemkunskap, bläh) hann man bara hem och äta och mata Elviz innan man skulle tillbaka till skolan igen, på utv-samtal. Usch vad tråkigt...
Men sedan var det dags för dagens höjdpunkt, stallkläder på och ut till islännigarna!
Inger red på Fála och Lotta på Nös när vi kom, jag mockade som vanligt och fixade med Tigges mat. Sedan gick jag ut i hagen och kelade med honom, han kommer direkt och möter mig när han får syn på mig. Lotta säger att han leker med Jarpur hela dagarna, det är bra att han trivs i Ståltorp.
Jag orkade inte rida för idag har det varit en väldigt tung dag. Men i morgon ska jag göra det, trava och trava och trava lite mer. Nu travar faktiskt Tigge i hagen istället för att springa i pass när de busar! Någonting har han iallafall lärt sig i sura.
Vi har tittat på lite fler annonser och skickat mail på en häst som kanske kan vara något. Det får vi väl se...

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med måndagar är jobbiga.. Haft en tervlig helg.. Sen upp och jobba 06.30 - 15.30 .. Sen när man slutar har man sprängande huvudvärk + att de är snöstorm på de.. nej usch.. den måndagen hade ja gärna hoppat över =)

2008-04-07 @ 21:50:41
URL: http://rekan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0