Nästan sommar nu!

Igår red jag på Tígur. Det gick jättebra, han var väldigt lugn och traven kom lätt! Det kändes jättebra, hoppas han fortsätter på det viset.
Och så var det måndag idag... På sista lektionen (HK) fick vi jobba över! Fan vad trött jag var.
När jag kom hem åkte vi till stallet. Efter mockningen tog alla som var där varsin häst och så promenerade vi runt gärdet. Tígur kom och mötte mej i hagen när jag skulle hämta honom, då blev jag glad!
Malin åkte tillbaka till Dille igår, nästa gång hon kommer hem har hon sommarlov... Vad skönt! Vi går en vecka längre... Bläh.
Vi letar vidare efter hästar (annonser på internet), det finns många...
Varmt och soligt var det både igår och idag, och varmare blir det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0