Erikslund.

Idag vaknade jag strax före klockan tio!
Efter frukosten åkte vi till Västerås, Erikslund. Det var mycket folk, alla är ju lediga idag. Vi gick först in några klädaffärer (boooring...), sedan gick vi in på "nya" Nisses. Där hittar man alltid något! Jag köpte en grön väska och lite andra småsaker. De bjöd på korv utanför entrén, men vi åt på McDonalds. När det för en gångs skull är gratis så duger det inte! Vi gick även in på Blomsterlandet och köpte planteringsjord och penseér i olika färger till mitt blomsterställe jag har på baksidan av våran gård.
När vi kom hem bytte vi om till stallkläder och åkte till stallet. Granntjejen Julia följde också med och tittade på Tígur, hon tyckte att han var jättefin.
När vi kom hem igen påtade vi lite i rabatterna innan det började regna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0