Rain is falling down...

Det är så typiskt. Jag ville rida på Tígur idag, men när jag hade hämtat honom från hagen och stod i stallet och borstade honom, öste regnet ner. Istället för att släppa ut honom i hagen direkt igen fick han stå i stallgången och äta hö. Det uppskattades nog, för han slapp vara ute i det värsta regnet.
Vickan hade med sig sin kompis Ida till stallet, de höll på med Jarpur medans jag mockade åt Tigge. Vickan hann rida lite före regnet, men inte jag... Men det gör inget, jag ska upp till Stora Fors Gård imorgon och rida för Tess på Garpur!
Idag fick Lotta svar på träckproven hon skickade i måndags, Tígur hade ingen mask, vad bra!
I skolan hände inget speciellt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0